Dag 4

Sorry den dåliga uppdateringen, men jag har haft roligare saker för mig om det går bra för er 😉 nu sitter jag på tåget från Stockholm till Karlstad. Det känns skönt att komma hem, speciellt att träffa min Charlie 🙂 men samtidigt känns det underligt. Vart är de andra femton stycken man ska hålla koll på och vänta in? Jag har haft en jättebra resa, allt har fungerat bra och jag har fått vänner för livet tror jag. Viktiga kontakter har skapats och jag har fått svar på alla mina frågor jag haft 🙂

Jag är taggad att åka hem och börja med allt. Just nu sitter jag och funderar över vad jag brinner för och vart jag vill lägga min energi. Jag vill så mycket men något kommer jag få välja bort märker jag, annars kommer jag bli slutkörd eller inte göra något alls. Mycket att fundera över helt enkelt 🙂

Det som hänt under helgen är att vi haft fantastiska föreläsningar och ett roligt studiebesök på euparlamentet där vi fått träffa båda våra parlamentariker och även Mab. Det viktigaste är alla kontakter som knutits. Jag vet nu vilka jag ska kontakta om olika saker och jag vet vem personen jag mejlar är. Det underlättar otroligt mycket.

Jag hoppas att alla som har möjlighet och är unga pirater tar chansen att åka på nästa utbildningsresa för det är värt det! Jag har vunnit otroligt mycket på den här resan. Jag har blivit engagerad, skapat kontakter och fått nya vänner. Ta chansen du med!

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

