Har haft en mysdag med Charlie idag där vi inte gjort så mycket vettigt. Han har lekt ganska mycket och sen har jag plockat lite, annars har vi mest tagit det lugnt. Han har ju inte sovit ordentligt på hela helgen eftersom vi sovit borta så det var behövligt för honom. Just nu ligger han i min säng och sover, för monstren skulle ta honom i hans rum. Vette katten vart han fått det ifrån, men ja. Han ligger väl bra där han ligger misstänker jag 😉 Han har varit väldigt mammig idag, jag sa att han skulle bada och det gick han bara med på om jag badade med honom och det brukar han sällan vilja annars.

Annars flyter allt på bra tycker jag. Dagen har på alla sätt varit toppen. Vissa stunder av den har varit bättre än andra men så är det ju alltid med dagar, eller hur? 😉 Och det verkar inte bättre än att jag inom en månad ska sitta på tåget, igen 😛 Dock en bra mycket längre sträcka och utan Charlie 😛 Ser jag fram emot 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

