Älskade helg

Detta har varit en underbar helg, och än är den inte slut 🙂 Hade ju jättetrevlig igår och idag har jag träffat Helena och Per som jag inte träffat på evigheter 🙂 Och sen får jag den stora äran att träffa Jimmy. Pallar inte att bara sitta hemma denna helgen faktiskt.

Lyckades komma iväg och handla också, fyllde kyl och frys och har fortfarande pengar kvar, det är ingen dret. Väldigt bra faktiskt 😀  Behöver nog inte handla så mycket mer än någon enstaka mjölkförpackning typ också 🙂 Och det är ju bra eftersom detta blev en lite körig månad, men man klarar sig alltid som jag brukar säga 🙂 Vi har tak över huvudet och mat på bordet. Sen behövs inte så mycket mer 🙂 Finns så många gratisnöjen så det gör inte så mycket 🙂 Jag menar, 4H gården ligger runt knuten och är helt gratis, det är himmelriket för Charlie bara att gå till en annan lekplats i området och Mariebergsskogen ligger en kort bussresa bort! Så det är nemasproblemas 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

