En regnig dag

Ja idag har det regnat som tusan. Men lika glada har vi varit för det! Charlie och jag tog en hemma dag där vi inte gjorde mkt vettigt. Eller ja, jag städade tre rum iaf (räknar hallen som ett rum om ni undrar varför det låter som jag har så många). Charlie blev hämtad vid femtiden så är själv dessutom. Fördjävla tråkigt faktiskt 😛 men men, så är det ju bara ibland. Men nästa helg får han vara med mig 😀 Wiie 😀 Men just nu behövde vi båda nog ett brejk 😛 Jag MÅSTE lära mig att man säger till Charlie en gång (typ det finns inga röda rena mjukisbyxor, eller den bilen kan man inte öppna) och sen låta det vara. Som det är nu säger jag det om och om och om igen, och då blir vi bara frustrerade båda två 😛 Låter jag det bara vara inser han tillslut att han kan inte ha röda byxor eller öppna bilen. Men ja, det finns ju ALLTID saker att öva sig i att bli bättre på 🙂

Men nu är frågan vad man ska göra NU? Jag är inte trött, inte på rätt humör för skolarbete och mitt bästa kvällsällskap har somnat 😛 Se på någon serie kanske? Var ju ett tag sedan 😀 Frågan är dock, ska jag ta glass till eller ska jag spara den till imorgon? 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

