Okej då…

Det har nu blivit tydligt för mig att alla människor inte sitter framför datorn en lördagskväll. Och de som faktiskt gör det spelar Diablo 3. Så lite tråkigt har jag faktiskt 😛 Meeeeen, jag har ju energidryck, chips och ett badkar! Jag ska nog inte vara sysslolös 😀 Hade dock önskat att jag också haft Diablo just nu. Fick en prova-på-kod av J, men nedladdningen av spelet bara fuckade (trots länkning från hemsidan!) så jag gav upp. Får la spela när jag får mitt spel.

Det som inte shoppades igår när granntanta och jag var till Välsviken inhandlades istället igår kväll. Jag var bara tvuuuungen, det blev ett par cerisa skor och två linnen. Jag var bara tungen att ha det linnet, det är mitt favvolinne som jag köpt på Gekås, men tydligen har det funnits på Gina Tricot och var nu på rea! Köpte två på en gång 😀 Är svart och framsidan är i vanligt ”t-shirttyg” och baksidan är i dödskallespets 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

