Tagga för jobb!

Efter tre dagars ledighet är det dags att åka till jobbet snart. Blir ett kvällspass ikväll, blir spännande att se om jag får gå samma tur som innan eller om det är den andra. Jag får bara gå två olika så 😛 Den tredje på kvällen är insulinturen och det har jag inte rätt att ge 😛 Men det märks helt enkelt 🙂 

Men mest av allt räknar jag ned till lördag, då jag äntligen får träffa Jimmie igen, och han kommer stanna i nästan två veckor 😀 Helt underbart! Hade varit ännu bättre om jag kunde varit med honom hela tiden under de två veckorna, men man får göra vad man kan helt enkelt 🙂 Jobbar många kvällspass så det blir ganska mycket tid tillsammans ändå, och jag kommer vara ledig sammanlagt sex dagar av de som han är här, det får duga helt enkelt 🙂 

Min lilla treåring (för ja, det blev han idag…) åkte till sin far för en timme sedan och kommer hem igen på måndag. Kommer ju självklart sakna honom som bara attans, men så är det ju ibland helt enkelt. Vi får mer tid tillsammans under hösten/vintern 🙂 

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

