En uppdatering

Det var ett bra tag sedan jag skrev och jag hoppas ni står ut ändå faktiskt 😛 Har inte haft någon lust att blogga när jag haft vettigare saker för mig. Som t. ex att umgås med Jimmie som var här i nästan två veckor. Vad underbart det kändes att få chansen att göra det. Det krockade dessutom med min enda långa ledighet samt att Charlie mitt i allt fick vattkoppor så vi hade sammanlagt 8 lediga dagar tillsammans 🙂 Vi åkte bland annat båtbuss och gick på stan 🙂 Men det jag uppskattade mest var ändå att somna bredvid varandra och vakna bredvid varandra. I ett långdistansförhållande är man ju inte direkt bortskämd med sånt 🙂

Jag känner mig så sjukt lyckligt lottad som får ha två underbara ”pojkar” i mitt liv, både Jimmie och Charlie 🙂 Det är fantastiskt helt enkelt 🙂 Och de två kom bra överens också för den delen 🙂 De byggde duplo tillsammans och när Charlie skulle till mormor tyckte han att Jimmie skulle följa med 😛 Mig brydde han sig inte så mycket om 😛

Det var två underbara veckor helt enkelt, och det känns än ganska jobbigt att komma hem till en tom lägenhet. Hoppas det blir bättre imorgon när prinsen kommer hem efter en vecka hos mormor.

Jimmie och Charlie bygger lego på Toys’r’us 🙂

Mina fina blommor jag fick av Jimmie 🙂

Underbarast ❤

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

