Tyvärr håller den här bloggen på att ebba ut, kanske är det så att jag nu inte längre är på den plattformen i livet att jag vill skriva om min dag, mina tankar och mina känslor så vem som helst kan läsa. Det är ju ironiskt, jag är så mycket för integritet, men har under så många år skrivit blogginlägg efter blogginlägg utan att veta vem som läser och varför den läser. Så nu är ”privatbloggandets” tid över, om ett tag kommer denna blogg försvinna. Istället kommer jag starta en blogg där jag skriver om politiken. Inget privat, inget om mig, Charlie eller någon annan i mitt liv.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

