Ordningen återställd

Min lillprins Bus ligger nu och sover i sin säng, underbart att ha honom hemma igen. I och för sig bara för några dagar för på fredag ska han tillbaka till sin far, men ska nog överleva under helgen. Har ju lite skolarbeta att komma ikapp med så ska nog kunna sysselsätta mig. Ska bara kika lite på TV så ska jag fortsätta med arbetet 🙂 Bara jag är klar med det ”jobbiga” så ska det nog gå fort att skriva arbetet. Hatar att göra ”litteraturgenomgångar” men jag tycker ändå jag hittat relevant fakta, får hoppas min lärare tycker det också 🙂

Jag vill egentligen ”klaga av mig” lite, men det får gå ändå. Nu är det slut med det, dags att börja agera istället.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar