Tröttare än tröttast

Med jämna mellanrum somnar jag när jag nattar Charlie. Idag var en sån dag, så nu är jag ganska trött 😛 haha! Men kan ju inte sova kl sju heller så 😛 Charlie har dessutom tjatat hela dagen om Ibabelle och Jippie. Poäng till den som kommer på vad han menar 😛

Idag när jag kom till fsk hade han inte vaknat ännu så jag fick komma in och dricka kaffe. Sen knackar det på dörren där de vilar samtidigt som den ena pedagogen är upptagen med att byta blöja och den andra var någon meter bort så jag öppnade, då var det min lilla prins 😀 Han tyckte dock inte det var det minsta konstigt att mamma öppnade dörren haha 😛

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar